Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

Fél évesen a világ...

2011.11.23. 09:35 - kisluc

 Nagy nap volt a tegnapi. Fél éves lettem, ami azt jelenti, hogy már nagyon nagylány vagyok! Aki nem hiszi, annak elárulom, hogy már 7860 gr a súlyom, és 70 cm a magasságom. Nem semmi, mi? Tudok már pörögni-forogni, és amikor a hátamon fekszem, a lábaimat a magasba emelem, és azon ügyködök, hogy lehúzzam a zoknimat. Kivéve, mikor az a gonosz Anya harisnyát ad rám. Akkor nehezebb dolgom van. Próbálkozom már a kúszással is, mászni pedig csak akkor szoktam, amikor alszom, vagy aludni kéne. Na akkor viszont nagyon megy! Folyton felmászom a kiságyam sarkába, hogy aztán Anyának be kelljen jönni hozzám, hogy visszarakjon a helyemre.

Játszani is nagyon tudok már! Kedvencem a kápolnásnyéki mamától kapott holdacskás csörgő, amin van egy kis plüss felhő. Na abból a nap végére csorgatni lehetne a nyálam, annyit rágcsálom!

Fogaim még nincsenek, de az Anya szerint már csak idő kérdése... Engem különösebben nem izgat, kitűnően megvagyok fogatlanul is. Nem is értem, mit izgulnak ezen annyira a szüleim! 

Aludni köztudottan nem szeretek. Minek is aludnék olyan sokat, amikor annyi felfedezni való van még a világban? Pedig az Anya nagyon próbálkozik... Eddig ringatott, mint egy kis pólyás babát, azt remélve, hogy így könnyebben elalszom, aztán mostanában jött rá, hogy nekem sokkal jobb, ha csak betesz a kiságyba. Persze azt ne higgyétek, hogy csak úgy csendben beletörődöm! Azért egy 5 percig így is kinyilvánítom a nemtetszésem, de mivel senki sem könyörül meg rajtam, általában egész hamar beadom a derekam. Nem is értem, eddig minek ringattak, mikor én már egy féléves nagylány vagyok?!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr163405288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuruorsi 2011.11.23. 09:54:30

Hihi, gratula a fél évhez! :) Nagyon jó a kis torta :))

bujasag 2011.11.23. 10:31:21

Gratulálok kis Luc :) Majd nemsokára elolvasod :))
Tök jó, mert az etető széken lévő állatfigurák olyanok, mintha tényleg ők is látnák és néznék és örülnének neki :D tök vicces és aranyos :)))

kisluc 2011.11.23. 10:33:37

Csak egy kis túrós süti... És persze nem adtak belőle!


süti beállítások módosítása