Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

Újabb fogacska

2012.05.16. 09:13 - kisluc

Jelentem, kibújt az ötödik fogacskám is, és már a hatodik is készülőben. Azt hiszem, az Anya boldog lehet, mert ezekkel most nem szenvedek annyira, mint általában szoktam. Legalábbis az alvásomat nem igazán befolyásolja. Mert képzeljétek... pl. utolsó nap, mikor a kápolnásnyéki mamáéknál voltunk úgy, de úgy elfáradtam, hogy este nyolctól egészen reggel ötig egy nyikkanást se lehetett hallani tőlem. Büszke is volt rám az Anyukám! :) Azóta ezt sikerült egyszer itthon is megismételni. Amikor meg nem tudok ennyire frankón alukálni az éjjel, akkor is max. egyszer, olyan három körül jelentkezem csak, aztán miután megkapom a cumikámat, meg az Anya kicsit megigazít (mert igazi "alvamászó" vagyok ám), szundizok tovább reggelig. Nappal is egész tűrhetően alszom mostanság, délelőtt 1-1,5 órát, délután 1,5-2 órát. Szóval azt hiszem, megjavultam! :)

A másik dolog, amit mindenképp el akartam újságolni, hogy tegnapelőtt eleget tettem az állandó noszogatásoknak, és végre hajlandó voltam pá-pá-t inteni. Aztán annyira megtetszett a dolog, hogy amikor sétáltunk az Anyával, mindenkinek integettem: a szembejövő néniknek, bácsiknak, az autóknak, kutyusoknak... Jó móka volt nagyon! Nem is értem, miért nem volt kedvem ehhez már előbb is!

Most ketten vagyunk az Anyával, mert az Apukám e pillanatokban versenyez az olimpiai kvótáért Poznanban. Szurkoljatok neki ti is!

És végül egy kép rólam, ami mostanság készült... Jól látjátok, göndörödik a séró:

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr314515923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása