Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

Ül a baba II.

2011.12.04. 07:07 - kisluc

 Sok minden történt a héten, nem is tudom, mivel kezdjem. Talán azzal, hogy meglátogatott minket az Anya barátnője, az Anna, és magával hozta a kislányát is, a Hannát. Anya azt mondja, ő lesz majd a játszópajtásom! Lehetséges... egyelőre csak ő játszott, én leginkább csak néztem, és ámuldoztam. Képzeljétek, ő már tud járni is! Kicsit meg is irigyeltem tőle, hogy már ilyen nagylány, és már ennyi mindent tud, úgy hogy miután elmentek, gyorsan megmutattam az Anyának, hogyan kell hátrafelé kúszni! 

 

 A héten sokat gyakoroltunk az Anyával, és egyre ügyesebben tudok ülni! Már akár 10-15 percig is elücsörgök úgy, hogy nem borulok fel. Kíváncsiak vagytok, hogyan tudok ülve játszani? Szerintem nézzétek meg, mert nagyon cuki vagyok!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr23435541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuruorsi 2011.12.13. 12:13:19

Hát tényleg cuki :))))))))))


süti beállítások módosítása