Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

27-28. nap

2012.03.25. 21:47 - kisluc

Szia Apa!

Tegnap nem volt semmi különös. Játszótereztünk, sétáltunk, voltunk a papáékkal muskátlit venni, az anyáék meg este szalonnát sütöttek, de engem kihagytak belőle, nekem aludni kellett menni. Talán az egyedüli nagy újság, hogy aznap délelőtt is, délután is szundiztam másfél órát. Ismersz... ez nem az erősségem, szóval magam sem tudom, mi történt, de az Anya azt mondta nekem, hogy megtarthatnám ezt a jó szokásomat!

Ez a fotó tegnap készült. Épp "Bogi barit" olvasok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma persze már nem sikerült megismételnem a tegnapit, már ami a nappali szunyókálásokat illeti. Igaz, ma már csak egy fél napot töltöttünk a mamáéknál, mert ebéd után indultunk haza Vácra. Délelőtt azért még beugrottunk a fehérvári dédihez, ahol babáztam egy kicsit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az úton hazafelé egy kicsit hisztiztem (na jó, ordítottam), mert eléggé fáradt voltam már, épp az ebéd utáni alvás ideje alatt indultunk ugyanis. Végül csak egy babapiskótával lehetett lecsillapítani, amiből az lett, hogy három harapás után lecsukódtak a szemeim. Az Anyának meg több se kellett, gyorsan bedugta a számba a cumikámat, én pedig szundiztam egészen a Fekete utcáig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután megérkeztünk, átjött a váci dédi is, úgyhogy ma mindkét dédimmel találkoztam. Örültem neki nagyon! El is kísértük hazáig, aztán mi mentünk tovább a Jázmin térre, a játszóra, hogy hintázzak egyet, de megint csak magunk voltunk az Anyával. Remélem, azért majd itt is találkozhatok kispajtásokkal, mint a kápolnásnyéki mamáéknál! Később a váci papáék is meglátogattak. Először egy picit megijedtem tőlük, hisz jó rég nem találkoztunk, de aztán nagyon jól elbohóckodtunk a Papával! A Keresztapu is ígérte, hogy jön, de végül nem jött össze.

Jó újra itthon, de azért egy kicsit furcsa is. Most még minden olyan így, három hét után, mintha először látnám. Új játékok, új kiságy, új minden! Pedig az Anya azt mondja, hogy igazából ez mind a régi. Ki érti ezt...? Fifire azért emlékeztem, és jól meg is ölelgettem:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr884339235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása