Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

31-32. nap

2012.03.29. 21:03 - kisluc

Szia Apa!

Tegnap voltunk doktor bácsinál, mert már egy ideje elég csúnya kiütéses a fenekem, és hiába kente az Anya akármivel, nem akart elmúlni. Szerencsére kaptunk egy kenőcsöt, amivel már most, egy nap elteltével is javult valamicskét. A doktor bácsi megjegyezte ám, hogy milyen szép nagy baba vagyok, és kérdezték, hogy mindig ilyen jókedvű vagyok-e? Mert nem féltem ám, Apa, vigyorogtam, mint a vadalma, ahogy szoktam! Az orvos után rendes volt az Anya, mert beugrottunk a deákvári nagy játszóra, és hintázhattam egyet, sőt még egy túró rudit is kaptam. Eszembe is jutott egyből, hogy minden nap doktor bácsihoz kéne menni ezek után...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szóval ez volt tegnap. Ma már nem volt ilyen jó napunk. Megint fújt ez a bolond szél, én meg megint nem akartam aludni, úgyhogy elég sokat hadakoztunk az Anyával. Ki se nagyon tudtunk menni, csak rövid időre, délelőtt a kisboltig, délután pedig egy 15-20 perces séta után még a teraszon levegőztünk egy picit, és ennyi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mostanában mindig kukucsosat játszunk az Anyával séta közben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Itt meg ücsörgök a teraszon...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr414348829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása