Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

Ügyesedek, okosodok...

2012.04.19. 23:30 - kisluc

Még nem is számoltam be arról, mennyi minden új dolgot tanultam mostanában! Például egyre több mindent tudok mondani! Az egész azzal kezdődött, hogy elkezdtem utánozni a "hapcit", aztán elhangzottak az első tudatos szóféleségek (mert első szónak azért még nem nevezném őket): a cica nálam "ci", a kutyus "va-va", mint vau-vau, a tányér "tá-tá", aztán amikor az anya megemlíti a degukat (a Zotyának vannak egerei, akiket én nagyon csípek, és állítólag őket hívják így), szóval akkor én nagy bőszen mondogatom, hogy "de-de-de"! Pár napja már a fa szóval is próbálkozom (mikor sétálunk az Anyával, ő közben mindig meséli nekem, hogy mit látok, és szokta emlegetni a fákat is), de egyelőre az fránya "f" betű nem igazán akar sikeredni, így nálam a fa is csak "va", a kutyához hasonlóan. :)

Mostanában elég sokszor szoktunk olvasgatni is az Anyával. Pár napja már én magam viszem oda neki a könyvemet, jelezve, hogy akkor most olvasnia kéne nekem. A kedvenc könyvem a "Mi újság a természetben?" és a "Mi újság a tanyán?". Eleinte csak az Anya mondogatta, és mutogatta a különböző állatokat, tárgyakat, hogy mi micsoda, de most már én is nagyon sok mindent meg tudok mutatni az Anyának, ha kérdezi, hol van? Pl. a cicát, kutyát, bácsit, gyerekeket, a cin-cin kisegeret, a sünit, a halat és még a róka komát is...

Szintén újdonság, hogy már lépegetek, ha vezetni próbálnak, és nem csak szteppelek meg rugózok, mint eddig. :) Tegnap meg ma már egész nagy távolságokat tettünk meg így a játszón, hogy az Anya csak az egyik kis kezemet fogta. Sőt, tegnap már megtettem életem első önálló lépéseit is, bár járásnak ezt még nem nevezném, hisz rögtön utána el is veszítettem az egyensúlyom, és hamar mászás lett a dologból.

A játékokat is kezdem már olykor-olykor rendeltetésüknek megfelelően használni (vagyis nem csak rágni...). Például tegnap arra lett figyelmes az Anya, hogy megpróbálom egymásba illeszteni azokat a kis színes csészéket, amiket állítólag éppen erre találtak ki. Na persze aki ismer, tudhatja, hogy nem vagyok túlzottan nyugodt természet, aki türelmesen próbálkozik akár órákon keresztül is... Szóval elég hamar bepipultam, miután nem sikerült, és szanaszét dobáltam őket a szobában.

No hát ezek volnának a legújabb produkciók!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr144462054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása