Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

Produkció!

2012.02.08. 20:36 - kisluc

 Ezen a héten  se tétlenkedtem, növesztettem egy újabb fogacskát! Szegény Anyát nem is nagyon hagytam aludni az elmúlt néhány éjszaka, mert bizony eléggé fájt... Hogy nehogy megharagudjon rám, kárpótlásul egyik nap megörvendeztettem egy új produkcióval, amit a Panni kutyától lestem el. Nézzétek meg, mert nagyon mókás:

Ezek a képek pedig ma készültek a teraszon, amikor kimentünk az Anyával levegőzni. Csak azért vágok ám ilyen durcás képet, mert eléggé hideg volt. Anya szerint olyan vagyok, mint egy kis eszkimó bébi:

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr584079726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása