Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

2. nap

2012.02.28. 20:08 - kisluc

Szia Apa!

Eltelt a második nap is nélküled. Nem volt valami jó nap. Az Anyának fájt a feje, én meg egész nap nyűgösködtem, úgyhogy az Anyának eléggé meggyűlt velem a baja. Ráadásul még sétálni sem tudtunk menni, mert itt nálunk visszajött a tél, és reggeltől estig havazott, egy pillanatra se hagyta abba. A fogacskáimmal is szenvedtem nagyon, egész nap rágcsáltam az öklöm, meg mindent, ami a kezem ügyébe került, például a szék lábát is:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezen kívül nagyon ijedős voltam ma. Az Anya nem is értette, mi lelt. Megijedtem a déditől is, meg a váci papától is (mert meglátogattak ma minket). Este meg, mikor az Anya lerakott aludni, ahogy kitette a lábát az ajtón, mindig felemeltem a buksim, és elkezdetem sírni, hogy ne hagyjon ott egyedül a sötétben. Tudom, tudom... nem szoktam én ezt csinálni, de ez most egy ilyen nap volt. Azért játszottunk is. Most, hogy nem vagy itt, az Anyának kell tornyot építenie nekem. Egész ügyes, de azért te jobban csinálod, Apa!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr274220927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása