Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

13. nap

2012.03.10. 21:33 - kisluc

 Szia Apa!

Már majdnem két hete, hogy távol vagy. Szerencsére itt a mamáéknál hamar elszalad az idő. Ma sem tudtam igazán unatkozni. Délelőtt elvoltunk itthon, játszottam, olvasgattam, mert mostanában az egyik kedvenc időtöltésem, hogy a váci Mamától kapott Micimackós könyvet nyüstölöm. És képzeld Apa, az Anya látta, hogy azzal játszom, és elkezdte énekelni nekem, hogy "Hull a hó és hózik-zik-zik...". Ez a "zik-zik-zik pedig annyira tetszett, hogy jól kiröhögtem az Anyát (aztán persze elkezdtem csukizni, ahogy mindig, mikor hangosan hahotázom). Szóval újabban szeretem a könyveket, úgyhogy a Papa azt mondta, holnap fel is kerekedik, hogy vegyen nekem néhány leporellós könyvet, olyan babáknak valót. Tudod milyen a Papa, ha könyvekről van szó... :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délutánra meg volt beszélve egy találkánk az Anya egyik ismerősével, a Melindával. Tudod Apa, neki is van egy pici babája, a Noel, így jött az ötlet, hogy sétálhatnánk egyet együtt. De mivel én hosszú távon nem mindig vagyok partner a babakocsiban való ücsörgésben, végülis itt kötöttünk ki a mamáék melletti játszótéren, ahol később a Mama is csatlakozott hozzánk. Nagyon cuki a Noel. Szegényt nem nagyon hagytam aludni! :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma készítettünk egy teszt videót is az Anyával, hogy megnézzük, mit tud az új fotógép. Semmi különös... csak dumálgatok, meg manőverezem a járókámban:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr374308434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása