Luca baba naplója

Apának - mert sokat van távol az öreg - és váci mamának, hogy a messzi Angliából is meg tudja nézni, mit alakítok itthon nap, mint nap. Meg persze mindenkinek, aki kíváncsi rám!

Utolsó kommentek

  • gyuruorsi: Már ennyi szót tudsz Luca? Nagyon ügyes vagy! :))) Apának nagyon drukk! (2012.06.22. 10:59) Halihó...!
  • kisluc: @gyuruorsi: :) Köszi, hogy szorítottatok Daninak! ;) (2012.05.06. 13:39) Anyák napja
  • gyuruorsi: Zsombi bogyó kis terminátor.. Habár még csak kapaszkodva közlekedik itthon, de olyan gyorsasággal,... (2012.05.06. 09:54) Mostanság
  • gyuruorsi: Éljen Anya, hajrá Apa! :) (2012.05.06. 09:52) Anyák napja
  • kisluc: @gyuruorsi: Jaja, fejlődik napról-napra a leányzó! :) Zsombi bogyóval mi újság? Majd valamikor mi ... (2012.05.06. 08:59) Mostanság
  • Utolsó 20

Luca nap, váci mama érkezése, karácsonyi előkészültek és miegymás...

2011.12.19. 10:11 - kisluc

 Megint egy eseménydús hetet zártunk. Múlt héten volt az első névnapom. Ajándékokat is kaptam: pullóvert, kesztyűt, játékokat. A kápolnásnyéki mamáék meg is látogattak, hogy odaadhassák a névnapi Fifi babámat (tudniillik nekem már kedvenc rajzfilmem is van: Fifi, a nefelejcs). Képzeljétek, majdnem akkora, mint én: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csütörtökön megérkezett a váci mamám. Utoljára a keresztelőmön találkoztunk, amikor 4 hónapos voltam, úgy hogy gondolom, mondanom sem kell, hogy el volt ájulva tőlem. Tőle is kaptam sok-sok ajándékot, például ezt a szép ruhát is: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Biztosan ti is tudjátok, hogy hamarosan itt a Karácsony. Miután megérkezett a váci mama, mi neki is álltunk a nagy előkészületeknek. Tegnap mézeskalácsot sütöttünk, és feldíszítettük a karácsonyfát. Igaz, én még csak a babakocsimból lestem, mi történik, és közben elbabráltam ezzel a szép csillogó gömbbel, amit az Anya adott nekem: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilyen lett a fánk. Ahogyan az a képen is látható, szívesen szemügyre vettem volna közelebbről is, de az a galád Apa nem engedte: 

A bejegyzés trackback címe:

https://kisluc.blog.hu/api/trackback/id/tr843475040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása